Bericht 1: Ik ga terug! - Reisverslag uit Onderdijk, Nederland van Mieke Lakeman - WaarBenJij.nu Bericht 1: Ik ga terug! - Reisverslag uit Onderdijk, Nederland van Mieke Lakeman - WaarBenJij.nu

Bericht 1: Ik ga terug!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Mieke

08 Januari 2009 | Nederland, Onderdijk

Hoi lieve mensen,

Na mijn geweldige ervaring van vorig jaar in Roemenië zei ik direct; ik ga weer terug. Wanneer dat wist ik nog niet, maar ik zou hoe dan ook gaan. Afgelopen oktober werd ik door school benaderd of ik de nieuwe groep stagiares wil gaan begeleiden. Daar hoefde ik natuurlijk niet lang over na te denken, en het mooiste is, ik mag ook terug! 30 januari a.s. vertrek ik voor de tweede keer naar het Roemenië dat zo ontzettend veel indruk op me heeft gemaakt. Er is geen dag voorbij gegaan dat ik niet aan die lieve kindjes heb gedacht, en aan alle andere omstandigheden in het land.

Ik ga terug met een groep van 7 meiden en 1 jongen (wederom respect!). Zij zullen net als ik vorig jaar voor 10 weken blijven, en ik zal (helaas) na één maand weer naar Nederland vertrekken. Ik ga de groep wegwijs maken in de stad, en al het andere waar tegen aan gelopen wordt. Ik kan niet wachten tot het zover is, ik heb er zo veel zin in!! We gaan er met z'n allen weer een mooie tijd van maken voor de kinderen, en ik hoop dat we de begeleiding daar iets bij kunnen brengen van de visie op de zorg in Nederland.

Ik zal daar proberen mijn weblog ook weer zoveel mogelijk up to date te houden!

Liefs Mieke

• 15 Januari 2009 - 10:34

Sanne:

zet hem op meid! je kan het!!
    geef alle kindjes een dikke zoen van me :)
    Liefs Sanne, xxx

• 16 Januari 2009 - 17:41

Chantal:

Wat super leuk dat je weer heen gaat!!!

Als ik je niet meer spreek wil ik je heel erg veel succes en plezier wensen!!!! Doe je best!!!!!

Liefs Chantal

• 28 Januari 2009 - 06:29

Annette:

Lieve Mieke.
    Ik wens jou heel veel succes!!!!!!! En geef al die lieve kindertjes een dikke knuffel van mij.
    Ik blijf je volgen,
    Kirstens mam.