Bericht 1: Ik ga terug! - Reisverslag uit Onderdijk, Nederland van Mieke Lakeman - WaarBenJij.nu Bericht 1: Ik ga terug! - Reisverslag uit Onderdijk, Nederland van Mieke Lakeman - WaarBenJij.nu

Bericht 1: Ik ga terug!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Mieke

08 Januari 2009 | Nederland, Onderdijk

Hoi lieve mensen,

Na mijn geweldige ervaring van vorig jaar in Roemenië zei ik direct; ik ga weer terug. Wanneer dat wist ik nog niet, maar ik zou hoe dan ook gaan. Afgelopen oktober werd ik door school benaderd of ik de nieuwe groep stagiares wil gaan begeleiden. Daar hoefde ik natuurlijk niet lang over na te denken, en het mooiste is, ik mag ook terug! 30 januari a.s. vertrek ik voor de tweede keer naar het Roemenië dat zo ontzettend veel indruk op me heeft gemaakt. Er is geen dag voorbij gegaan dat ik niet aan die lieve kindjes heb gedacht, en aan alle andere omstandigheden in het land.

Ik ga terug met een groep van 7 meiden en 1 jongen (wederom respect!). Zij zullen net als ik vorig jaar voor 10 weken blijven, en ik zal (helaas) na één maand weer naar Nederland vertrekken. Ik ga de groep wegwijs maken in de stad, en al het andere waar tegen aan gelopen wordt. Ik kan niet wachten tot het zover is, ik heb er zo veel zin in!! We gaan er met z'n allen weer een mooie tijd van maken voor de kinderen, en ik hoop dat we de begeleiding daar iets bij kunnen brengen van de visie op de zorg in Nederland.

Ik zal daar proberen mijn weblog ook weer zoveel mogelijk up to date te houden!

Liefs Mieke

  • 15 Januari 2009 - 10:34

    Sanne:

    zet hem op meid! je kan het!!
    geef alle kindjes een dikke zoen van me :)
    Liefs Sanne, xxx

  • 16 Januari 2009 - 17:41

    Chantal:

    Wat super leuk dat je weer heen gaat!!!

    Als ik je niet meer spreek wil ik je heel erg veel succes en plezier wensen!!!! Doe je best!!!!!

    Liefs Chantal

  • 28 Januari 2009 - 06:29

    Annette:

    Lieve Mieke.
    Ik wens jou heel veel succes!!!!!!! En geef al die lieve kindertjes een dikke knuffel van mij.
    Ik blijf je volgen,
    Kirstens mam.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mieke

Na 3 keer vrijwilligerswerk te hebben gedaan in Roemenie en Sri Lanka ben ik enorm nieuwsgierig geworden naar de rest van de wereld. Zoals elke reiziger weet, als je eenmaal gaat, dan blijf je gaan. Ik heb gereisd in India en Sri Lanka, Vietnam en Laos. Ik ben een grote fan van Azië. Vandaar dat er weer een nieuwe reis deze kant op gaat. Dit keer met de legendarische Trans Siberie Express, overland van Amsterdam tot China. Om vervolgens vanaf China van dag tot dag te bekijken waar ik zin in heb... deze reis wordt een groot avontuur en een grote verrassing.

Actief sinds 17 Feb. 2008
Verslag gelezen: 264
Totaal aantal bezoekers 96411

Voorgaande reizen:

29 Maart 2017 - 17 April 2017

Iran

07 April 2016 - 09 Mei 2016

Madagaskar

17 September 2014 - 01 Juni 2015

Over land naar Azië

09 Augustus 2012 - 03 September 2012

Vietnam/Laos

19 Februari 2010 - 27 Mei 2010

Sri Lanka-India

31 Januari 2009 - 01 Maart 2009

Terug naar Roemenië

11 April 2008 - 21 Juni 2008

Werken in Roemenië

Landen bezocht: