Bericht 19: Weer thuis. - Reisverslag uit Onderdijk, Nederland van Mieke Lakeman - WaarBenJij.nu Bericht 19: Weer thuis. - Reisverslag uit Onderdijk, Nederland van Mieke Lakeman - WaarBenJij.nu

Bericht 19: Weer thuis.

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Mieke

11 Augustus 2008 | Nederland, Onderdijk

Inmiddels ben ik al zo'n 1,5 maand thuis en wordt het toch wel eens tijd dat ik mijn weblog ga afronden. Ik had er tot nu toe steeds geen zin in, misschien onbewust een teken dat ik het hoofdstuk Roemenie in mijn leven nog niet wil afsluiten. Ik denk nog iedere dag aan die lieve kindjes in dat kindertehuis die daar onder verschrikkelijke omstandigheden leven, terwijl ik hier vrolijk verder leef in het luxe Nederlandse ritme. Misschien moet ik er niet teveel bij stil staan, maar het heeft zoveel indruk op me gemaakt dat ik daar niet aan ontkom.

Ik heb er nog geen seconde spijt van gehad en ik weet nu al dat ik dat ook nooit zal krijgen. Dit is een ervaring die niemand me zal afpakken en ik ben ontzettend blij dat ik het gedaan heb. Ik heb dingen gezien, beleefd en geleerd die ik nooit zal vergeten. Ik kom hier zeker nog een keer terug, ik wil graag zien hoeveel er veranderd in een paar jaar tijd.

Iedereen bedankt die mijn weblog heeft gevolgd en voor de positieve reacties altijd. Het is leuk om te weten dat er mensen aan je denken, dat deed me veel goed! Mijn thuiskomst was ook super, zondag zat de tuin vol met mijn vrienden zonder dat ik ook maar iets door had gehad.

Wie weet dat er ooit nog eens een mooi buitenlands avontuur in zit!

Liefs Mieke

• 12 Augustus 2008 - 08:52

Sanne:

Hey Mieke!

Mooie ervaring he. Zelf heb ik er ook nog wel eens moeite mee dat ik weer in Nl zit. Ksnap heel goed je gevoel wat je nu hebt. Ik wil ook zeker nog wel eens terug, om te kijken welke kinderen er nog zijn en hoe het met ze gaat enz..
    Je hebt echt hele goede dingen daar gedaan!
    Succes hier he!
    Groetjes!! Sanne

• 07 Januari 2009 - 16:26

Cindy:

He Miek!

Leuk stukje in de binding en leuk dat je weer heen gaat! Zo weet je wat je wilt veranderen en dat gaat nog gebeuren ook, toppie hoor! Nu kunnen we elkaar waarbenjij.nu vriendjes worden :p Ik ga 20 januari nml naar Suriname voor school, voor 4 maanden! Wel spannend hoor! We spreken elkaar ;)

Liefs Cindy