Bericht 15: Ana kan zo goed lopen !!! - Reisverslag uit Boekarest, Roemenië van Mieke Lakeman - WaarBenJij.nu Bericht 15: Ana kan zo goed lopen !!! - Reisverslag uit Boekarest, Roemenië van Mieke Lakeman - WaarBenJij.nu

Bericht 15: Ana kan zo goed lopen !!!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Mieke

05 Juni 2008 | Roemenië, Boekarest

Voor dit bijzondere nieuws vond ik het wel de moeite om helemaal appart een berichtje op mijn weblog te zetten.

Zoals ik al vaker verteld heb, ben ik nog steeds aan het werk met Ana. Ana ligt normaal 365 dagen vastgebonden aan haar bed, maar kan gewoon lopen. Toen ik haar voor het eerst van bed af haalde ging dit heel stijf en moeizaam, maar door de weken heen ging het steeds beter. Tot ik haar gister losmaakte en ze zo zonder mij bijna de gang op rende. Ik keek mijn ogen uit! Het was zo mooi om te zien. Een meisje van een jaar of 18 waarvan je zou zeggen dat ze niets meer kan als je haar ziet liggen, en als er niet snel iets aan gedaan was, had het waarschijnlijk binnen nu en een jaar ook zo met haar afgelopen. Het heeft best wel wat strijd en energie gevergd, maar het resultaat mag er zijn, ik ben trots!

Onder dit bericht zet ik een filmpje waar op te zien is hoe goed ze loopt, op mijn andere filmpje is te zien hoe het ongeveer in de beginsituatie was.

Tot snel,
liefs Mieke

• 05 Juni 2008 - 18:02

Anita:

hoi Mieke
    Geweldig wat je hebt gedaan voor Ana,nu maar hopen dat ze mag blijven lopen.Ook als je er straks niet meer bij bent.Wat een verhalen allemaal zeg.Je hebt er zeker wat mee bereikt je verblijf daar.Ben trots op hoor nicht
    Nou tot gauw he liefs en groetjes tante Anita

• 07 Juni 2008 - 13:01

Annemiek:

Wat goed, Miek dat je dit met Ana bereikt hebt.
    Het zou mooi zijn als er weer een nieuwe stage-groep achter jullie aankwam die met haar verder kunnen, en met al die anderen natuurlijk.
    Jullie hebben in ieder geval een duwtje in de goede richting gegeven.
    Succes en veel plezier nog in je laatste weken.
    gr. Annemiek, Sjaak en de boys.

• 08 Juni 2008 - 11:06

IJda:

Heey Mieke,

Ik ben zoooooo trots op je meid. Al heeft het veel energie gekost; jij
    hebt je steentje (zeg maar kei)bijgedragen daar in Roemenie. Ik tel de dagen af (13 nog) en verheug me enorm op je thuiskomst. XXX Mama

• 08 Juni 2008 - 11:21

Kirsten:

Dag lief kamergenootje, Nog maar twee weken en dan zijn we alweer thuis. De tijd gaat erg snel. Maar we gaan er nog een leuke twee weken van maken he.... xxx Kirsten

• 09 Juni 2008 - 09:20

Iris:

Hoi Mieke, wat een bijzonder verhaal! jij hebt heel wat te vertellen als je terug komt denk ik.
    Ben erg benieuwd naar je ervaringen! Ik zie je pas na de zomervakantie weer denk ik. Heel veel plezier en sterkte nog!
    Groetjes Iris

• 09 Juni 2008 - 16:22