Welkom - Reisverslag uit Onderdijk, Nederland van Mieke Lakeman - WaarBenJij.nu Welkom - Reisverslag uit Onderdijk, Nederland van Mieke Lakeman - WaarBenJij.nu

Welkom

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Mieke

10 Maart 2008 | Nederland, Onderdijk

Nog een maand en 1 dag!!

Op 11 april 2008 zal ik voor 10 weken vertrekken naar Roemenië, Boekarest. Ik ga daar stage lopen in een kindertehuis waar 60 gehandicapte kinderen wonen in de leeftijd van 0 t/m 23 jaar. Mijn doel is om de verpleegsters daar onze visie in de zorg vanuit Nederland te laten zien. En natuurlijk de kinderen daar heel veel liefde geven, want dat hebben ze misschien maar zelden of nooit in hun leven gehad.

We gaan met hier met zn 10-en heen (9 meiden en 1 gozer (respect!!!), verdeeld over 5 stageplaatsen: straatkinderenproject, basisschool, inloophuis voor psychiatrische kinderen, gehandicapten, en nog iets met psychiatrie geloof ik.

Ik zal die 10 weken gaan wonen in een soort huis waar op de beneden verdieping dementerende bejaarden wonen, en wij met z'n 10en op de bovenste verdieping, een kamer + badkamer per 2 man.

Via dit weblog zal ik proberen zo vaak mogelijk een leuk berichtje en foto's te plaatsen zodat iedereen die het leuk vindt mijn avontuur een beetje kan volgen.

Liefs Mieke

• 27 Maart 2008 - 21:43

Daphne :

Nou miek goedzak der goedzakken! ik kom de 9e zeker even gedag zeggen en een sponsoring krijg je ook gewoon!

x-

• 09 April 2008 - 16:09

Siem En Michiel:

Nou Mieke Heel veel succes en natuurlijk ook veel plezier. Graag horen we alle verhalen en belevenissen. We houden je log in de gaten :-)

• 10 April 2008 - 09:22

Aap Uit Zwijndrecht:

lieve mieke,

heeeeeel erg veel succes daar, en maak er iets moois van hea ;)
    ik zal je webloggie zeker gaan volgen en ik zal je veel schrijven :D

nou tot morgen ochtend vroeg nog ffies ;)

en we gaan je missen !!!

kus

• 10 April 2008 - 19:29

Dennis R.:

Heej Mieke,

Heel veel succes en plezier daar in Boekarest. Leuk dat jullie dat ondernemen! Ik zal je berichten volgen! Met z´n 10en zullen er ook vast momenten komen waarop jullie het uitgaansleven in Boekarest kunnen bekijken!

Nou ik spreek je snel weer eens!

Grtzz Dennis...

• 11 April 2008 - 13:23

Sharon:

Heeey Mieke:)!

Ik wenns je echt heel veel plezier !! in boekarest:)!! ik wens je daar een hele leuk leerzame tijd toe!!

Xx sharon

• 11 April 2008 - 14:12

Karinaa:

Hee Miek!

Leuk dat je zo'n site hebt! Ken ik je tenminste een beetje volgen en in de gaten houden wat je daar allemaal uit vreed! haha
    Nou meid Echt Heel Veel plezier daar en geniet ervan!
    Doe je best en help zoveel mogelijk mensen,
    Geef ze je liefde ;) hahah

Ik hoor je brute verhalen wel!
    Xx (K)

• 11 April 2008 - 16:15

Inge:

Haaj miek
    Ik wens je verry veel succes
    kusssssss

• 13 April 2008 - 11:22

Jos En Evelien:

Hoi Mieke
    Vanuit wervershoof wensen we je heel veel succes !!
    wij vinden het heel stoer en goed van je dat je dit avontuur bent aangegaan.

veel Liefs Jos en Evelien
    en natuurlijk Mark,Myrna,Laura,Paulien en Bart