Bericht 2: dag 2 ! - Reisverslag uit Boekarest, Roemenië van Mieke Lakeman - WaarBenJij.nu Bericht 2: dag 2 ! - Reisverslag uit Boekarest, Roemenië van Mieke Lakeman - WaarBenJij.nu

Bericht 2: dag 2 !

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Mieke

12 April 2008 | Roemenië, Boekarest

Na eerst lekker uitgeslapen te hebben, ben ik de dag begonnen met een ernstig miezerige douche van 2 straaltjes..

Eerst even ontbeten met z'n allen op straat op een trappetje. Iedereen maar te toeteren naar ons we leken wel een attractie. Na het ontbijt een taxi gepakt richting de IKEA om daar wat inkopen te doen voor het huis waar we morgen gaan intrekken. De terugweg was een complete ramp... met z'n 4en bij een UBER dikke taxichauffeur in de taxi, hij zei dat hij ons terug kon brengen maar dat bleek dus niet zo te zijn. Wij midden in de ghetto belandt, toen maar uitgestapt en een andere taxi gepakt. Die taxi chauffeur spoorde voor geen meter, zo harde muziek, zo hard te rijden, geen handen aan het stuur, best eng. Maar gelukkig wel bij ons hotel aangekomen. Waar we overigens verblijven voor 29 euro incl. ontbijt en taxirit van vliegveld naar hier het hele weekend.

Morgen gaan we gelukkig naar ons vaste stekkie, kunnen we lekker al onze spullen kwijt enzo, want we hebben er nu alweer een vreselijke rotzooi van gemaakt. Maandag en dinsdag gaan we met z'n alleen alle stages bezoeken en woensdag begint iedereen op zijn/haar eigen stage. Ik heb al nog wel wat meer bizarre dingen meegemaakt maar ik kan er nu even niet opkomen. Dat komt later wel.

Ik heb ook een Roemeens mobieltje gekocht, zodat ik goedkoper kan bellen. Smsjes kunnen jullie naar mijn eigen nr zenden, en ik zal dan terug sturen met mijn Roemeense nr. Als jullie mij willen bellen dan ook graag op mijn Roemeense nr want dat is voor allebei goedkoper.

Mijn nr is: 0762023840
0f met landnummer dan is het 0040762023840

En ik heb trouwens mijn cadeau in mn koffer gevonden super lief!! bedankt iedereen die weet waar ik het over heb.

Nou tot snel!

Liefs Mieke.

  • 13 April 2008 - 12:42

    IJda:

    Lief Miempje,

    Goed om af en toe iets van je te horen (lezen). Wat een chaos in die stad zeg!
    Uitkijken dus met die taxi's.
    Wel stil in huis hoor, zonder je gekakel.
    Tot snel, Love you.

  • 13 April 2008 - 12:50

    Liam:

    Zo je 2 dagen daar zijn al weer goed gevuilt met van alles en nog wat nou ik merk wel dat je er met volbewondering naar uit kijkt ik blijf het hier ook op de voet volgen

    zal op het wio de foto's ook laten zien hoe mooi jou eerst in druk waren echt raar om te zien, en is mijn niet gelukt een foto te maken van het bord van femke maar ze zal het ergg mooi gevonden hebben.

    Groetjes

  • 13 April 2008 - 17:47

    Tessa:

    Hee mièke!
    Leuk zo om te lezen wat je allemaal uitvreet daar.. enne, taxi's zijn altijd moeilijk he op vakantie;)
    succes met je stage en ik hoor wel weer van je!
    X

  • 14 April 2008 - 13:41

    Sanne:

    Mieeekkk!!

    Me telefoon is kapot, du heb nu me oude telefoon...met als gevolg jou nummer niet! Dus kon je gister niet terug smsen...maja waarschijnlijk had je al gehoord dat psv 1-1 was geworden;)
    Hoe was het op de stages? Hoe ziet jou stage eruit? Is het een beetje wat? Als je terugkomt moet ik ff veel informatie van je hebben...mijn school is daar waarschijnlijk in geinteresseerd enzo...hoe het in ze werk gaat...maar daar hebben we het nog over!

    Have fun en doe alle lieve kindjes een dikke kus van mij!:)

    Xx San

  • 15 April 2008 - 09:14

    Leonie:

    Mieke!!
    ik wist niet dat je al zo snel we gzou gaan, ik zag je vrijdag nog in de apotheek geloof ik! En nu zit je daar, nou ja, ik hoop het dat je het erg naar je zin zult gaan hebben. Geniet er van! Liefs Leonie

  • 15 April 2008 - 16:44

    Sjaak:

    Hoi lieve Miem,

    Ik vind het heel leuk om je ook op deze
    wijze te kunnen volgen. Ik hoop gauw weer een nieuw bericht van je te lezen. Zet hem op morgen als je stage echt begint.Nog een laatste tip: probeer het je allemaal niet te veel aan te trekken.
    Kusjes Daddy Cool.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mieke

Na 3 keer vrijwilligerswerk te hebben gedaan in Roemenie en Sri Lanka ben ik enorm nieuwsgierig geworden naar de rest van de wereld. Zoals elke reiziger weet, als je eenmaal gaat, dan blijf je gaan. Ik heb gereisd in India en Sri Lanka, Vietnam en Laos. Ik ben een grote fan van Azië. Vandaar dat er weer een nieuwe reis deze kant op gaat. Dit keer met de legendarische Trans Siberie Express, overland van Amsterdam tot China. Om vervolgens vanaf China van dag tot dag te bekijken waar ik zin in heb... deze reis wordt een groot avontuur en een grote verrassing.

Actief sinds 17 Feb. 2008
Verslag gelezen: 201
Totaal aantal bezoekers 96549

Voorgaande reizen:

29 Maart 2017 - 17 April 2017

Iran

07 April 2016 - 09 Mei 2016

Madagaskar

17 September 2014 - 01 Juni 2015

Over land naar Azië

09 Augustus 2012 - 03 September 2012

Vietnam/Laos

19 Februari 2010 - 27 Mei 2010

Sri Lanka-India

31 Januari 2009 - 01 Maart 2009

Terug naar Roemenië

11 April 2008 - 21 Juni 2008

Werken in Roemenië

Landen bezocht: