Bericht 5: weekend 2 - Reisverslag uit Boekarest, Roemenië van Mieke Lakeman - WaarBenJij.nu Bericht 5: weekend 2 - Reisverslag uit Boekarest, Roemenië van Mieke Lakeman - WaarBenJij.nu

Bericht 5: weekend 2

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Mieke

20 April 2008 | Roemenië, Boekarest

Het is op dit moment zondagmiddag, 4 uur, 25 graden buiten! We zitten met z'n allen in een internetcafe. Ik ben Ajax aan het volgen hier en trek het niet meer met me zenuwen.

Gisteravond zijn we uitgeweest in een grote club hier, erg gezellig gehad!! Vanochtend hebben we lekker met z'n allen bij ons op het dak liggen zonnen. Als het weer zo blijft ga ik voor mij doen echt bruin worden hier!

Vrijdag zijn we met z'n 7en naar onze stage geweest. De stage van Tatiana en Sanne viel zo tegen dat ze over zijn gestapt naar onze stage, we gaan vanaf morgen dus met z'n 4en bij ons werken. Wendy en Naazmin hadden een vrije dag en Nanda ging ook met ons mee. We hadden dus mooi de kans om de kinderen lekker veel aandacht te geven en een groepje mee naar buiten te nemen.

Even voor de meiden uit Alkmaar:
Echt leuk dat jullie ons ook volgen, en berichtjes achter laten. We hebben jullie tram en metro kaart gevonden, bedankt!! Ik heb ook jullie foto's op de computer bekeken hier. Van de zwarte zee enzo, wij zijn ook van plan daar over een paar weekend een weekendje heen te gaan! als het hier te warm wordt ;)

Dat was het wel weer even, we gaan nu lekker een terrasje pakken en vanavond vroeg slapen want het wordt weer een volle week. Ik weet niet wanneer ik weer een berichtje achter kan laten, het internet bij ons huis ligt er steeds af.

Liefs Mieke

• 20 April 2008 - 14:38

IJda:

Heey Mieke,

Helaas Mieke, geen kampioen. Volgend jaar maar weer.

Lekker weer daar meid, geniet er van.

Goed dat jullie nog meer hulp krijgen op je stage. Kunnen jullie wel gebruiken lijkt me.
    Kijk ook ff naar je mail.

Doei skeet, groetjes aan iedereen.
    Love you XXX Smem

• 20 April 2008 - 19:08

Jan Sijben:

Hoi Mieke,
    Bedankt voor je fijne verslagen, ik lees ze met ingehouden adem.
    Groet,
    Jan

• 21 April 2008 - 13:47

De Tuingroep:

Bij ons gaat het goed. Vonden ze de cado's leuk? De bruiloft van Femke was leuk. Het werken bij de boerderij gat ook goed.
    De groeten van Fred, Ron, Linda, Sebastiaan, Patrick en Marjo

• 21 April 2008 - 16:57

Chantal :

Hoi Mieke,

Wat een verhalen allemaal!! Erg indrukwekkend.

Ajax was erg jammer gister. Maar ja dat hadden we wel verwacht.
    Veel succes nog daar en ik zal je verhalen lezen.

Liefs Chantal (uit andijk)
    (volgend seizoen eindelijk legaan op 410;))

• 21 April 2008 - 16:57

Chantal:

legaan is legaal :D

• 21 April 2008 - 19:26

Sjaan:

Haaai miek,
    Ik lees dat je het op zich wel naar je zin heb daar! Dat is wel mooi op zich. Helaas pindakaas weer geen kampioen! Next year better I hope so! Nou ik spreek je snel weer! Veel plezier daar nog;-)

Liefs, kusjes Sjaan & Neill

• 22 April 2008 - 07:40

Channe:

Hee wijffie!

Gaat alles goed daar? heb je het nog naar je zin? Het lijkt me zo lang.. En het is zo anders als hier.. Nou ik volg je hoor! :)

Dikke Kuss!! Channe